Event strategiczny dla kadry menedzerskiej

Rodzaj projektu: Event strategiczny dla kadry menedżerskiej
Klient: Åšwiatowy lider
Branża: Dystrybucja budowlana
Uczestnicy: Kluczowi klienci, kadra strategiczna, 30 osób, zespoły 6-osobowe
Proces definiowania celów: Klient miaÅ‚ zdefiniowane cele warsztatu. Dyrektorowi odpowiedzialnemu za realizacje eventu zależaÅ‚o na zintegrowaniu Å›rodowiska wÅ‚aÅ›cicieli kluczowych klientów oraz kluczowej kadry strategicznej firmy. 

Integracja miała następować na wysokim poziomie jakościowych dyskusji na temat budowania wartości dla akcjonariuszy.

Dodatkowa wartość wniesiona przez AoV: Klientowi zależaÅ‚o na pokazaniu w symulacji niektórych elementów strategicznego zarzÄ…dzania wartoÅ›ciÄ… spółki charakterystycznych dla branży. UdaÅ‚o nam siÄ™ przekonać klienta, że dyskusja na poziomie problemów podobnych merytorycznie, ale oderwanych od symboliki branży wniesie wartość znacznie wiÄ™kszÄ…, niż okreÅ›lenie schematów postÄ™powania w branży, którÄ… „wszyscy doskonale znajÄ…”.
Wykorzystane Å›rodowisko biznesowe: W warsztacie wykorzystaliÅ›my symulacjÄ™ biznesowÄ… AoV ze strategicznym narzÄ™dziem wspierajÄ…cym podejmowanie decyzji. 

Warsztat nazywa się survival menedżerski. Podczas niego, konsultanci AoV wspierają proces podejmowania decyzji, wyjaśniając specyfikę funkcjonowania wirtualnej firmy.

Referencje: Rekomendacje Saint Gobain.

Comments are closed.