Warsztat planowanie strategiczne

Rodzaj projektu: Warsztat planowanie strategiczne
Klient: Krajowy lider
Branża: Dystrybucja części samochodowych
Uczestnicy: Kadra menedżerów średniego i wyższego szczebla,
80 osób, zespoły 4-5 osobowe.
Proces definiowania celów: Klient miał zdefiniowane cele warsztatu. Celem warsztatu był rozwój praktycznych kompetencji w zakresie planowania strategicznego, poprzez naukę przez doświadczenie w bezpiecznym, pozbawionym ryzyka wirtualnym środowisku biznesowym. Formuła pracy opierała się na samodzielnej pracy rozwojowej Uczestników.
Dodatkowa wartość wniesiona przez AoV: Dla Klienta stworzyliÅ›my caÅ‚kowicie nowy warsztat w oparciu o specyfikÄ™ biznesu oraz cele dziaÅ‚u HR. 

Aby przygotować się do tego wyzwania, w grupie złożonej z menedżerów na różnych poziomach w organizacji, zespół AoV zintegrował dokumentację firmy zawierającą model kompetencyjny, strukturę organizacyjną. Wspieraliśmy się także kluczowymi dokumentami firmy dostępnymi publicznie.

Aby poznać specyfikę pracy, poprosiliśmy także o 4-godzinny warsztat z zarządem spółki, przedstawiając naszą ekspertyzę oraz kontekst biznesowy warsztatu dla menedżerów.

Wykorzystane Å›rodowisko biznesowe: W warsztacie wykorzystaliÅ›my symulacjÄ™ biznesowÄ… AoV bez  narzÄ™dzia wspierajÄ…cego podejmowanie decyzji. 

Warsztat nazywa się planowanie strategiczne. Jego kluczowym aspektem jest dokładne zdefiniowanie tego pojęcia w kontekście codziennej pracy menedżerów.

Dodatkowe informacje: Wzrost kompetencji planowanie strategiczne o 30%.

Referencje: TO DO.

 

Comments are closed.