Rodzaj projektu: | Warsztat planowanie strategiczne |
Klient: | Krajowy lider |
Branża: | Dystrybucja części samochodowych |
Uczestnicy: | Kadra menedżerów średniego i wyższego szczebla, 80 osób, zespoły 4-5 osobowe. |
Proces definiowania celów: | Klient miał zdefiniowane cele warsztatu. Celem warsztatu był rozwój praktycznych kompetencji w zakresie planowania strategicznego, poprzez naukę przez doświadczenie w bezpiecznym, pozbawionym ryzyka wirtualnym środowisku biznesowym. Formuła pracy opierała się na samodzielnej pracy rozwojowej Uczestników. |
Dodatkowa wartość wniesiona przez AoV: | Dla Klienta stworzyliśmy całkowicie nowy warsztat w oparciu o specyfikę biznesu oraz cele działu HR.
Aby przygotować się do tego wyzwania, w grupie złożonej z menedżerów na różnych poziomach w organizacji, zespół AoV zintegrował dokumentację firmy zawierającą model kompetencyjny, strukturę organizacyjną. Wspieraliśmy się także kluczowymi dokumentami firmy dostępnymi publicznie. Aby poznać specyfikę pracy, poprosiliśmy także o 4-godzinny warsztat z zarządem spółki, przedstawiając naszą ekspertyzę oraz kontekst biznesowy warsztatu dla menedżerów. |
Wykorzystane środowisko biznesowe: | W warsztacie wykorzystaliśmy symulację biznesową AoV bez  narzędzia wspierającego podejmowanie decyzji.
Warsztat nazywa się planowanie strategiczne. Jego kluczowym aspektem jest dokładne zdefiniowanie tego pojęcia w kontekście codziennej pracy menedżerów. |
Dodatkowe informacje: Wzrost kompetencji planowanie strategiczne o 30%.
Referencje: TO DO.